0
Koszyk :
0

IRONMAN 70.3

strona główna>IRONMAN 70.3

IRONMAN 70.3

Stosując nasze suplementy prawidłowo możesz osiągać najlepsze rezultaty.

W tym celu stworzyliśmy dla Ciebie Zaawansowane Poradniki Suplementacyjne HIGH5. Poradniki są opracowane dla głównych dystansów w różnych dyscyplinach sportowych. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami przedstawionymi poniżej. Sample Price

Stosując się do wytycznych z niniejszego poradnika w trakcie trwania 5-godzinnego wydarzenia sportowego dostarczysz do mięśni dodatkowych 500g węglowodanów. Wystarczy porównać to do 400g węglowodanów zmagazynowanych w organizmie na początku wyścigu. Nasz poradnik suplementacyjny pomoże utrzymać właściwe nawodnienie oraz zapewnić odpowiednią dawkę kofeiny dostosowaną do długości trasy oraz masy ciała.


 

Ładowanie węglowodanami

Ładowanie węglowodanami przed wyścigiem może zwiększyć ilość zmagazynowanych w organizmie węglowodanów o 30%. Przeczytaj, aby dowiedzieć się więcej o ładowaniu węglowodanami. 

Śniadanie

Śniadanie powinno być lekkie i bogate w węglowodany. Doskonały wybór stanowią płatki śniadaniowe, tosty, owsianka. Śniadanie powinno się składać z około 150 g węglowodanów. Jeśli masz ochotę, możesz wypić 500ml napoju EnergySource i zjeść baton EnergyBar, dostarczą one 90 gramów węglowodanów nie powodując uczucia pełności.

15 minut przed rozpoczęciem pływania

Wypij 300ml do 500ml napoju EnergySource oraz jedną saszetkę żelu EnergyGel Plus (z kofeiną).

Podczas jazdy

Jeżeli mowa o suplementach to odcinek rowerowy zawodów jest częścią, w której wyścig się wygrywa lub przegrywa. Należy zwrócić szczególną uwagę, aby spożywać możliwie największe ilości napoju EnergySource. W zależności od ilości spożytego płynu może zajść konieczność dodatkowego podniesienia zawartości węglowodanów poprzez zastosowanie żelu. W odniesieniu do konkretnych ilości napoju spożytych, co godzinę należy odpowiednio dostosować przyjmowanie żeli:

1000 do 1200ml:      brak żelu
750ml:                        1 x żel Plus (z kofeiną)
500ml:                       1x żel Plus i 1x standardowy żel
300ml lub mniej:     1x żel Plus i 2x standardowy żel

Stosując żele należy pamiętać, aby co godzinę przyjmować jeden EnergyGel Plus (zawiera kofeinę). Pozostałe żele EnergyGel spożywane w danej godzinie nie powinny już zawierać jej w swoim składzie. Podział ten jest niezwykle istotny by utrzymać prawidłowy poziom kofeiny w trakcie trwania całego wyścigu. Jeśli pijesz więcej niż 1000 ml napoju na godzinę, wówczas nie zachodzi potrzeba dodatkowego spożywania żelu. W takiej sytuacji należy zastąpić zwykły napój EnergySource tym, który zawiera umiarkowane dawki kofeiny w swoim składzie czyli EnergySource Plus.

Ładowanie kofeiną

Podniesienie poziomu kofeiny we krwi powinno nastąpić na samym początku wyścigu. Aby tego dokonać po prostu zastąp napojami EnergySource X’treme zwykłe EnergySource.

Masa ciała 60 kg, i mniej: 750ml X’treme
Masa ciała 61 kg i powyżej: 1000ml X’treme

Podczas biegu

Podczas biegu przyjmuj trzy saszetki żelu EnergyGel na godzinę. Jednym z nich powinien być EnergyGel Plus (z kofeiną), natomiast pozostałe nie powinny zawierać jej w swoim składzie. Aby utrzymać odpowiednie nawodnienie pij wodę lub napój HIGH5 ZERO.

Nadwrażliwość na kofeinę

Jeżeli w związku z chorobą lub z innego, dowolnego powodu pragniesz wykluczyć stosowanie kofeiny, to po prostu zastąp sugerowane produkty odpowiednikami marki HIGH5, które nie zawierają jej w swoim składzie. Zignoruj część poradnika dotycząca ładowania kofeiną przed wyścigiem.

Wyścigi w upalnych warunkach pogodowych

Dla większości warunków pogodowych mogących wystąpić w trakcie wyścigu poziom elektrolitów w napojach EnergySource powinien być wystarczający. Jednak, gdy występuje nadmierne pocenie sugerujemy dodawanie tabletki ZERO do każdego z 500ml napoju EnergySource celu podniesienia zawartości elektrolitów.

Żel HIGH5 (tak jak i większości producentów) nie zawiera dużych ilości elektrolitów. W trakcie upałów można rozważyć przyjmowanie minerałów w tabletkach.

Skurcz

Występowanie skurczy mięśni powiązane jest niejednokrotnie z odwodnieniem, brakami elektrolitów i zmęczeniem mięśni. Zastosowanie się do wskazówek zawartych w tym poradniku suplementacyjnym pomoże przeciwdziałać wielu z tych przyczyn. Przeczytaj, aby dowiedzieć się więcej o tym Jak zapobiegać skurczom.

Uwagi

  • EnergyGel można z powodzeniem zastąpić napojem IsoGel.
  • Użyj bidonu Gel Flask by móc sięgać po żel jedną ręką w trakcie jazdy na rowerze.
  • Użyj torebki rowerowej Goodie (Bike) Bag, aby bezpiecznie przechowywać suplementy.
  • Skorzystaj z paska Gel Sachet Belt do transportu żeli podczas biegu.
  • Powyższe wytyczne dedykowane dla triathlonu pozwalają na dostarczenie organizmowi maksymalnej ilości węglowodanów możliwej do wchłonięcia. Nie ma potrzeby, aby dodatkowo spożywać posiłki.
  • W wyniku stosowania kofeiny część zawodników cierpiących z powodu skurczy, może zauważyć nasilenie ich występowania. W związku z tym mogą oni chcieć zastąpić produkty zawierające kofeinę ich bezkofeinowymi odpowiednikami.

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% rabatu!


super okazje
Poinformujemy Cię o najnowszych promocjach.

porady ekspertów
Poradniki, plany treningowe oraz artykuły.

konkursy
Otrzymasz powiadomienia o konkursach.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close