0
Koszyk :
0

KRYTERIUM 15/50 KM

strona główna>KRYTERIUM 15/50 KM

CZASÓWKA 10/25 MIL KOLARSTWO PRZEŁAJOWE

Stosując nasze suplementy prawidłowo możesz osiągać najlepsze rezultaty.

W tym celu stworzyliśmy dla Ciebie Zaawansowane Poradniki Suplementacyjne HIGH5. Poradniki są opracowane dla głównych dystansów w różnych dyscyplinach sportowych. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami przedstawionymi poniżej. Sample Price

Śniadanie przed startem

Śniadanie powinno być lekkie i bogate w węglowodany. Doskonały wybór stanowią płatki śniadaniowe, tosty, owsianka. Około 60-90minut przed startem należy podnieść zawartość kofeiny we krwi spożywając 750ml napoju EnergySource X’treme. Dodatkowo staraj się przyjmować dawki żelu EnergyGel Plus dobrane odpowiednio do masy ciała. W składzie tego żelu znajdziemy umiarkowaną zawartość kofeiny.

Twoja masa ciała:
50 kg do 60 kg: 1 x EnergyGel Plus
60 kg do 70 kg: 2 x EnergyGel Plus
70 kg do 90 kg: 3 x EnergyGel Plus
W zależności od osobistych preferencji EnergyGel Plus można z powodzeniem zastąpić napojem IsoGel Plus.

Przyjmowanie płynów i węglowodanów w trakcie jazdy

Jeżeli nie jedziesz zbyt długiego odcinka wówczas nie ma potrzeby picia w trakcie jazdy. Jeśli zaś trasa jest dłuższa, a warunki pogodowe upalne należy spożywać napój HIGH5 ZERO lub EnergySource. Wypij 250ml do 500ml na 10 minut przed rozpoczęciem wyścigu, a później spożywaj napoje w miarę potrzeb.

Jeśli jedziesz krócej niż jedną godzinę: przepłukuj usta napojem EnergySource, a następnie go wypluwaj (zupełnie jak przy stosowaniu płynu do płukania jamy ustnej). Jeśli będziesz połykał napój, wówczas metoda nie zadziała. Należy powtarzać co 5 do 10 minut.

Jeśli jest gorąco lub wyścig trwa dłużej niż jedną godzinę, zignoruj powyższą radę i rozpocznij stosowanie napoju EnergySource na 10 minut przed startem i kontynuuj stosowanie również podczas trwania wyścigu.

Nadwrażliwość na kofeinę

Jeżeli w związku z chorobą lub z innego, dowolnego powodu pragniesz wykluczyć stosowanie kofeiny, to po prostu zastąp sugerowane produkty odpowiednikami marki HIGH5, które nie zawierają jej w swoim składzie. Zignoruj część poradnika dotycząca ładowania kofeiną przed wyścigiem.

Po wyścigu

Po zakończonym wyścigu wypij 400ml napoju Protein Recovery. Około 1-2 godzin później zjedz odpowiednio zbilansowany posiłek.

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% rabatu!


super okazje
Poinformujemy Cię o najnowszych promocjach.

porady ekspertów
Poradniki, plany treningowe oraz artykuły.

konkursy
Otrzymasz powiadomienia o konkursach.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close