0
Koszyk :
0

ŁADOWANIE WĘGLOWODANAMI

strona główna>ŁADOWANIE WĘGLOWODANAMI

ŁADOWANIE WĘGLOWODANAMI

Stosując nasze suplementy prawidłowo możesz osiągać najlepsze rezultaty.

W tym celu stworzyliśmy dla Ciebie Zaawansowane Poradniki Suplementacyjne HIGH5. Poradniki są opracowane dla głównych dystansów w różnych dyscyplinach sportowych. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami przedstawionymi poniżej. Sample Price

Ładowanie węglowodanami zwykle stosuje się przed większym startem. Jest to technika, która pozwala zwiększyć Twój zapas węglowodanów w organizmie o 30% lub więcej. To prosta i skuteczna metoda, która nie wymaga ani długiego okresu powstrzymywania się od treningu, ani radykalnej zmiany diety. Wystarczy zastosować się do planu trzech kroków opisanych poniżej, żeby Twój zbiornik paliwa był wypełniony po brzegi.

  1. Zmniejsz dystans na 4 – 5 dni przed startem.
  2. Dwa dni przed startem, zwiększ spożycie węglowodanów do 10 gramów na kg masy ciała. Dla 70kg zawodnika to oznaczałoby 700 gramów każdego dnia. Jeżeli to zbyt dużo dla Ciebie, spróbuj ilość najbardziej zbliżoną do tej wartości.
  3. Większość zawodników często potrafi osiągnąć żądanej podaży węglowodanów, ponieważ żywność wysoka w węglowodany jest zazwyczaj duża w objętości. Jako alternatywa pij 500ml napoju High5 EnergySource co 2 – 3 godziny w dzień oraz spożyj 2 lub 3 batony EnergyBar. To dostarczy Ci około 350g węglowodanów. Twoja zwykła dieta powinna dostarczyć resztę węglowodanów.

W dniu zawodów stosuj zasady opisane w naszych Poradnikach Suplementacyjnych High5. Te poradniki zostały stworzone z myślą aby pomóc Ci szybciej biec i abyć mógł ukończyć rywalizację silny i z uśmiechem na twarzy. Ciężko pracujemy, żeby upewnić się że osiągniesz lepsze rezultaty.

Suplementy High5 są poddawane rygorystycznym testom zarówno w laboratoriach jak i przez zawodników w warunkach rzeczywistych. Nie zawiodą Cię wtedy, gdy najbardziej ich potrzebujesz.

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% rabatu!


super okazje
Poinformujemy Cię o najnowszych promocjach.

porady ekspertów
Poradniki, plany treningowe oraz artykuły.

konkursy
Otrzymasz powiadomienia o konkursach.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close