0
Koszyk :
0

Poradniki Suplementacyjne

strona główna>Poradniki Suplementacyjne

Zaawansowane poradniki
suplementacyjne

Dzięki naszym produktom możesz osiągać lepsze rezultaty.

W tym celu stworzyliśmy dla Ciebie Zaawansowane Poradniki Suplementacyjne HIGH5. Poradniki są opracowane dla głównych dystansów w różnych dyscyplinach sportowych. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami przedstawionymi poniżej. Sample Price

Zaawansowane Poradniki Suplementacyjne HIGH5 zostały stworzone po to, żeby pomóc Ci szybciej się ścigać i abyś ukończył zawody silny i z uśmiechem na twarzy. Dokładamy najwyższych starań w celu zapewnienia Ci możliwie najwyższej wydajności.

Produkty HIGH5 poddawane są rygorystycznym badaniom zarówno w laboratoriach, jak i przez sportowców w warunkach rzeczywistych.

Nie zawiodą Cię wtedy, gdy ich najbardziej potrzebujesz.

Aby maksymalnie wykorzystać zalety naszych produktów, muszą być one stosowane zgodnie z zaleceniami. Bazując na najnowszej wiedzy naukowej i informacji zwrotnej od tysięcy światowej klasy sportowców stworzyliśmy poradniki zawierające porady suplementacyjne dla różnych dyscyplin sportowych, różnych dystansów, dostosowane do wagi zawodnika a nawet pogody podczas startu. Są to praktyczne poradniki, łatwe do zastosowania i gwarantujące optymalną podaż węglowodanów i kofeiny. Przestrzegając tych porad możesz znacząco poprawić swoje wyniki.

Liczne badania prowadzone przez naukowców sportowych dowiodły, że w porównaniu z innymi markami suplementów, dzięki stosowaniu zaleceń w Zaawansowanych Poradnikach Suplementacyjnych HIGH5 w dniu testu, badanym udało się poprawić wyniki przejeżdżając (średnio):

• 26 % dalej (przy tej samej prędkości),
• 5 minut 45 sekund szybciej w jeździe na czas na 40 mil,
• z 15% większą mocą.

Bieganie

Poradniki suplementacyjne HIGH5 dla biegaczy zostały stworzone po to, żeby pomóc Ci szybciej się ścigać i abyś ukończył wyścig silny i z uśmiechem na twarzy. Dokładamy najwyższych starań w celu zapewnienia Ci możliwie najwyższej wydajności.

PÓŁMARATON
MARATON
SUPLEMENTACJA podczas treningu
ŁADOWANIE WĘGLOWODANAMI

Kolarstwo

Wyścigi kolarskie to bardzo spektakularne i spektakularnie trudne wydarzenia sportowe. Zastrzyk superszybkiego paliwa może dostarczyć węglowodany potrzebne do uzupełnienia poziomu energii i mocy w niebezpiecznych momentach uczucia zmęczenia. Zobacz też nasze poradniki na temat jak utrzymać prawidłowe nawodnienie.

KLASYK
CZASÓWka
KRYTERIUM 15/50 KM
WYŚCIG 75/150 KM
Wyścigi WIELOETAPOWE

Triathlon

Intensywny wysiłek wytrzymałościowy wymaga optymalnego poziomu energii. Bez względu na to, czy jesteś wiodącym zawodnikiem, czy amatorem entuzjastą, triatlon to wyczerpujące wieloetapowe zawody – lecz nic tak nie daje poczucia spełnienia, jak świadomość przekroczenia linii mety.

Żele, napoje i batony HIGH5 są produktami węglowodanowymi, które dostarczają energię, dzięki której możesz dotrzeć dalej i szybciej.

TRIATHLON SPRINTERSKI
TRIATHLON OLIMPIJSKI
IRONMAN 70.3
IRONMAN

MTB

Kolarstwo górskie łączy szybkość, styl i technika. Utrzymanie uwagi i techniki podczas walki z trudnym terenie wymaga wysokiej koncentracji i sprawności.

Downhill
cross country
zawody enduro solo
zawody enduro team
enduro zawody wielodniowe

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% rabatu!


super okazje
Poinformujemy Cię o najnowszych promocjach.

porady ekspertów
Poradniki, plany treningowe oraz artykuły.

konkursy
Otrzymasz powiadomienia o konkursach.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close